hallåsoffan!

okej, jag måste börja göra saker.

det finns två positiva saker med arbetslöshet!
1. jag kan sova hur mycket jag vill
(och jag tror alla redan är medvetna om att jag älskar att sova
helst 15timmar, men 12 funkar bra)

2. jag kan gosa med Hellström hela tiden

men jag känner att det suger ändå - jag vill ha ett jobb!
för att bevisa hur uttråkad jag är tänker jag badapadaaa
 
.... LÄGGA UPP EN SITTASOFFANCAMBILDSERIE!!!



kvalitén är oslagbar!!!!
speciallt på bilden upp i vänsterkanten (som, förlåt mig - är tagen i sängen)

För er som vill följa hur det går i mitt soffsittande
så ska jag inte göra er besvikna
- bloggen kmr hållas uppdaterad sålänge soffsittandet pågår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0